Marokko voorpret - Reisverslag uit Les Mages, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu Marokko voorpret - Reisverslag uit Les Mages, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu

Marokko voorpret

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea en Alain

03 Januari 2015 | Frankrijk, Les Mages

De voorpret is begonnen. Over twee weken stappen we op de boot in Sete om 36 uur later aan te komen in Tanger. Het plan is om de mhamid express te volgen dat is een auto rally waar vrienden van ons aan mee doen En verder gaan we onze vriend mohammed opzoeken op de grens met Algerije dat is een prachtige rit met alleen maar woestijn om je heen twee dagen lang. De auto moet goed worden nagekeken want die krijgt het zwaar te verduren. En natuurlijk veel boodschappen inslaan want de marokkaanse keuken is niet zo mijn ding.

• 06 Januari 2015 - 09:50

Ans V D Berg:

Hallo lieve mensen!wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie mooie reis! Fantastisch dat jij Andrea alweer zo snel bent opgeknapt ,dat je dit aan kunt!!! Ik ga jullie zeker volgen en wens jullie een geweldige reis! Veel succes bij alle voorbereidingen hoor! Groetjes Ans

Andrea en Alain

Wij zijn Alain en Andrea Stamatiou en op deze site vertellen wij over onze reizen groot en klein, soms naar Afrika maar ook regelmatig in Europa. We reizen meestal met onze Toyota HJD80 12S die Alain zelf heeft uitgerust van allerlei accesoires hij is 100% Afrika proof en daarbij ook van alle gemakken voorzien! Zo hebben we achterin een kookstel, lades met enorm veel opbergruimte een koelkast een daktent en een luifel om uit de zon of beschut tegen de regen te zitten! Omdat we een bedrijf begonnen zijn met de naam Capafrika en dus regelmatig de produkten moeten testen die we verkopen zijn we veel onderweg. Capafrika is namelijk gespecialiseerd in alle accesoires op het gebied van de 4x4. Kijk even op de site www.capafrika.com voor meer informatie over ons bedrijf en wat we voor u kunnen doen.

Actief sinds 28 Sept. 2008