Puppies!!!!!! - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu Puppies!!!!!! - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu

Puppies!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Andrea en Alain

15 April 2013 | Frankrijk, Larnac

Bij ons is de zomer losgebarsten en genieten we al dagen van temperaturen ruim boven de 20 graden heerlijk. De tuin heb ik onder handen genomen en ziet er mooi uit alles staat in de knop.Ik heb heel veel bloemen gezaaid, en nu maar wachten tot het op komt.
Vanmorgen toen ik met de honden aan het wandelen was heb ik 8 puppies gevonden. Ik was eigenlijk al een paar weken naar ze aan het zoeken want ik zag steeds weliswaar in de verte een hele schuwe zwerfhond (type grote jachthond) met heel veel melk in haar uiers.
Het was een lastige beslissing moet ik de pups meenemen of niet maar als er hier straks 8 wilde joekels van honden rondlopen weet ik wel wat er met ze gaat gebeuren. Ze lagen onder een oude silo op een verlaten terrein van wat ooit een plantenkwekerij was en maar 20 meter van de grote weg. Uiteindelijk heb ik Alain opgehaald en hebben we ze alle 8 mee naar huis genomen. Ze zijn erg schuw en zaten onder de teken en een week of vijf oud maar na een dag knuffelen zijn ze al wat minder verlegen. We hebben een mooie ren voor ze gemaakt in de schuur waar ze heerlijk kunnen slapen en spelen.
Nu maar hopen dat we een goed tehuis voor ze vinden maar daar hebben we gelukkig nog een paar weken de tijd voor.
Vorige week hebben ik mijn foto´s dan eindelijk geexposeerd in Les Mages. Het was een festval "des voyageurs" en stond dus in het teken van reizen. Er was een filmzaal waar films en dia's werden vertoond van heel bijzondere reizen echt heel gaaf en we hebben twee dagen lang genoten van de prachtige films.
Naast de filmzaal was een enorme expo ruimte, ik was eerst bang dat ik niet genoeg foto´s had maar uiteindelijk zag het er mooi en lekker vol uit.
Nog even wat foto´s plaatsen (laat even weten als je een pup wilt dan nemen we hem ik juni mee naar NL)
XXX Andrea

• 15 April 2013 - 21:51

Bernard:

Hoi. Leuk om weer een update van jullie belevenissen te lezen! Het was voor jou natuurlijk onmogelijk om die pups te laten liggen :-) Grappige kleuren hebben ze. Geniet van het mooie weer. Hier in Nederland is de lange winter nu echt voorbij en hebben we alweer verschillende mooie dagen gehad. Veel liefs. X

• 16 April 2013 - 18:36

Marlou:

heej hallo! heb je een emial gestuurd ;-)

doeiiiii

Andrea en Alain

Wij zijn Alain en Andrea Stamatiou en op deze site vertellen wij over onze reizen groot en klein, soms naar Afrika maar ook regelmatig in Europa. We reizen meestal met onze Toyota HJD80 12S die Alain zelf heeft uitgerust van allerlei accesoires hij is 100% Afrika proof en daarbij ook van alle gemakken voorzien! Zo hebben we achterin een kookstel, lades met enorm veel opbergruimte een koelkast een daktent en een luifel om uit de zon of beschut tegen de regen te zitten! Omdat we een bedrijf begonnen zijn met de naam Capafrika en dus regelmatig de produkten moeten testen die we verkopen zijn we veel onderweg. Capafrika is namelijk gespecialiseerd in alle accesoires op het gebied van de 4x4. Kijk even op de site www.capafrika.com voor meer informatie over ons bedrijf en wat we voor u kunnen doen.

Actief sinds 28 Sept. 2008