Bonne Annee!!!!!!! - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu Bonne Annee!!!!!!! - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu

Bonne Annee!!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Andrea en Alain

07 Januari 2013 | Kenia, Nakuru

Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst voor iedereen die zo trouw onze weblog leest. Wij hebben de jaarwisseling doorgebracht in de sneeuw.
We hadden een appartementje gevonden in Saint Bonnet in de Haute Alpes, vlakbij Gap. Heel leuk want Alain ging daar als kind altijd skien met school in de zg ´classe de neige´ een schoolkamp maar dan in de sneeuw hoe leuk is dat. We hadden prachtig weer en het was een heel leuk klein ski gebied, maar 19 km piste maar dat is zeker voor mij meer dan genoeg. Na al de jaren dat ik in zwitserland heb gewoond zou je zeggen dat ik flitsend naar beneden ski maar niets is minder waar. Het blijft lastig en ik heb er gewoon geen gevoel voor maar ik vind het super leuk en ga gewoon steeds weer in slakkengang van boven naar beneden!

• 17 Januari 2013 - 11:50

Monique:

HOi Andrea en Alain, het is wat laat maar ook voor jullie un tres bonne annee.
    Het ziet er leuk uit al is het maar klein, 1 februari ga ik ook wintersporten in Frankrijk,
    Saint Sorlin d Arves. In de hAute Savoie. Ben benieuwd voor de eerste keer in Frankrijk op wintersport.
    Verder hier alles zijn gangentje. Op het moment ligt er ook sneeuw.
    Magnifique rijdt op het moment veel wedstrijden, hij is nu aangeland bij de Z.
    En Melina is ook prive paard geworden, die ken je nog wel toch.
    Groetjes en als ik naar INdia ga stuur ik je de link wel even door van mijn reis.
    MOnique

Andrea en Alain

Wij zijn Alain en Andrea Stamatiou en op deze site vertellen wij over onze reizen groot en klein, soms naar Afrika maar ook regelmatig in Europa. We reizen meestal met onze Toyota HJD80 12S die Alain zelf heeft uitgerust van allerlei accesoires hij is 100% Afrika proof en daarbij ook van alle gemakken voorzien! Zo hebben we achterin een kookstel, lades met enorm veel opbergruimte een koelkast een daktent en een luifel om uit de zon of beschut tegen de regen te zitten! Omdat we een bedrijf begonnen zijn met de naam Capafrika en dus regelmatig de produkten moeten testen die we verkopen zijn we veel onderweg. Capafrika is namelijk gespecialiseerd in alle accesoires op het gebied van de 4x4. Kijk even op de site www.capafrika.com voor meer informatie over ons bedrijf en wat we voor u kunnen doen.

Actief sinds 28 Sept. 2008