Loup - Reisverslag uit Rousson, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu Loup - Reisverslag uit Rousson, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu

Loup

Blijf op de hoogte en volg Andrea en Alain

15 April 2014 | Frankrijk, Rousson

Gister is mijn lieve hondje Loup overleden. Hij is 16 jaar geworden en uiteindelijk van ouderdom gestorven. Hij wilde de afgelopen week niet meer eten en op het laatst niet meer drinken en werd zo steeds zwakker. Ik ben natuurlijk erg verdrietig en mis hem enorm maar ik weet dat hij het heel goed heeft gehad en met volle teugen genoten heeft van alles wat we samen hebben meegemaakt. Zo heb ik Loup 16 jaar geleden uit het asiel gehaald in Beilen waar ik hem met een waarschuwing mee kreeg want hij was al meerdere keren door mensen meegenomen maar toch steeds weer terug gebracht naar het asiel. Hij was inderdaad een hele persoonlijkheid, blafte de hele buurt bij elkaar en kon het niet laten altijd en overal overal tegen aan te plassen. Maar terug brengen naar het asiel, dat was voor mij geen optie want ik was meteen stapelgek op hem. We hebben samen veel fietstochten gemaakt van Amsterdam naar Parijs en van Haarlem naar luxemburg als hij de fietsmand zag sprong hij er in. Ook heeft hij samen met mij in zwitserland gewoond en ging hij s'avonds mee naar de discotheek waar ik werkte en lag heerlijk in zijn mandje onder de tap,als hij maar met me mee mocht dan was alles goed. Wat hij nog meer heeft gedaan is eigenlijk te veel om op te noemen. Hij heeft in de beroemde fontein gezwommen op het plein voor de duomo in Milaan en werd daar aanbeden door de Italianen die hem zo "bella" vonden. In Parijs kon ik haast niet met hem over straat omdat Amerikaanse toeristen hem steeds wilden aaien omdat hij "such a cute dog" was!
Zo werd er eens door iemand in Amsterdam 1000 euro voor hem geboden omdat hij hem zo leuk vond en hem absoluut van me wilden kopen. Twee jaar geleden heeft Loup de ardeche afgevaren met ons met zwemvest en al en stond voor op de punt van de kano de macho uit te hangen. Ik mis hem enorm......
XXX Andrea

• 16 April 2014 - 18:17

Jan:

Hallo Andrea,

Wat schrijf je lief over Loup en wat een bereisd hondje, ik denk dat er niet veel zijn die hem dat kunnen na vertellen. 16 jaar is ook wel een hele leeftijd, maar met alles wat jullie samen hebben meegemaakt, heeft hij er wel dubbel van genoten. Kijk terug op de mooie momenten en sterkte.
    Salutations aan Alain,

Jan

• 16 April 2014 - 21:05

Emile:

Ahhh... arme Loup. Klein hondje met een groot hart. Hij heeft wel geleefd ;-)

Sterkte!

• 17 April 2014 - 02:03

Tagea:

We weten hier wat je doormaakt en leven heel erg met je mee.

Dikke kus en een knuffel

Tagea

• 18 April 2014 - 23:57

Hannie:

Dankzij jou/jullie, heeft Loup een heel lang en super gelukkig leven gehad. Laat dat een troost zijn.
    Verder een fijne tijd met je ouders gewenst!!

• 22 April 2014 - 13:02

Chiel:

Nou zeg, die lieve LoupiLoup toch!
    Het gekke whisky-hondje, dat zal een gemis zijn zeg.
    Veel sterkte en een dikke knuffel van ons aan jullie!!

Andrea en Alain

Wij zijn Alain en Andrea Stamatiou en op deze site vertellen wij over onze reizen groot en klein, soms naar Afrika maar ook regelmatig in Europa. We reizen meestal met onze Toyota HJD80 12S die Alain zelf heeft uitgerust van allerlei accesoires hij is 100% Afrika proof en daarbij ook van alle gemakken voorzien! Zo hebben we achterin een kookstel, lades met enorm veel opbergruimte een koelkast een daktent en een luifel om uit de zon of beschut tegen de regen te zitten! Omdat we een bedrijf begonnen zijn met de naam Capafrika en dus regelmatig de produkten moeten testen die we verkopen zijn we veel onderweg. Capafrika is namelijk gespecialiseerd in alle accesoires op het gebied van de 4x4. Kijk even op de site www.capafrika.com voor meer informatie over ons bedrijf en wat we voor u kunnen doen.

Actief sinds 28 Sept. 2008