TOUTOU modèle - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu TOUTOU modèle - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu

TOUTOU modèle

Door: Alain en Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea en Alain

30 Oktober 2011 | Frankrijk, Larnac

Vandaag zijn we de hele dag bezig geweest met het schoonmaken van de trimsalon. Morgen komt mijn eerste klant en ik heb er nu al zin in. We hebben gekozen voor de naam toutou modèle want een toutou is een klein schattig hondje en modèle verwijst naar fotografie. Als slogan hebben we verzonnen ´toutou modèle toilettage et portrait de votre toutou adoré` Mijn visite kaartjes zijn in de maak en nu maar hopen op heel veel toutou´s
We hadden nog een kleine ruimte over onder het huis die vroeger is gebruikt om de groentes uit de moestuin te wassen en waar dus al stromend water is en een groot bassin wat kan dienen als bad. Na een flinke schoonmaak beurt is alles welliswaar nog een beetje houtje touwtje ingericht maar het ziet er erg gezellig uit. Gister waren Katia en Hubert bij ons om te helpen een grote zieke boom om te hakken. Een hele operatie want hij was behoorlijk groot. Maar omdat Hubert al jaren in de bosbouw werkt en hij precies wist hoe je dit aan moest pakken ging het allemaal prima,ik heb er een filmpje van gemaakt voor de liefhebbers. katia en ik zijn nog even bij Tony geweest die heeft een grote Brocanterie maar 500 meter bij ons vandaan. Je kunt er heerlijk snuffelen en hij heeft hele mooie spullen die veelal uit oude huizen uit de streek komen alles voor een prikkie. Toen katia en Hubert weer weg waren hebben we beneden het atelier helemaal uitgeruimd en schoongemaakt een enorme klus. We hebben de vloer geschrobt en er kwamen hele mooie rode tomettes te voorschijn. Als we de vloer nog een paar keer schrobben wordt het hardstikke mooi en hebben we een prachtige ruimte voor de toekomstige showroom. We hebben al flink wat rond gebeld om onderdelen los te peuteren om tentoon te stellen maar dat is nog niet makkelijk. De meeste willen dat je alles meteen betaald en willen niets in bruikleen geven. Maar we hebben wel wat afspraken met bedrijven die langs komen en nu de showroom er zo mooi uit ziet hoop ik toch dat ze wat spullen beschikbaar stellen.
Dinsdag hebben we een afspraak met de burgemeester om ons voor te stellen zo gaat dat hier. Kunnen we meteen een balletje opgooien over ons reclame bord wat we aan de weg willen zetten.
Vanmorgen heb ik met de honden een beetje door het dorp gewandeld, het was uitgestorven en heerlijk weer ruim 20 graden. Ik vond overal weer nieuwe paadjes en steegjes net alsof je terug gaat naar de middeleeuwen met nissen en poorten langs de steegjes heel erg mooi. Het is echt een prachtig dorpje waar we wonen daar hebben we het heel erg mee getroffen. De honden hebben sinds we hier zijn geeen enkele keer meer een riem of een halsband om gehad.
A bientot!
Biz XXX
Andrea en Alain

• 01 November 2011 - 11:12

Pauline:

Hai wat goed om je foto's te zien. Super geniet ervan en succes met de business

Andrea en Alain

Wij zijn Alain en Andrea Stamatiou en op deze site vertellen wij over onze reizen groot en klein, soms naar Afrika maar ook regelmatig in Europa. We reizen meestal met onze Toyota HJD80 12S die Alain zelf heeft uitgerust van allerlei accesoires hij is 100% Afrika proof en daarbij ook van alle gemakken voorzien! Zo hebben we achterin een kookstel, lades met enorm veel opbergruimte een koelkast een daktent en een luifel om uit de zon of beschut tegen de regen te zitten! Omdat we een bedrijf begonnen zijn met de naam Capafrika en dus regelmatig de produkten moeten testen die we verkopen zijn we veel onderweg. Capafrika is namelijk gespecialiseerd in alle accesoires op het gebied van de 4x4. Kijk even op de site www.capafrika.com voor meer informatie over ons bedrijf en wat we voor u kunnen doen.

Actief sinds 28 Sept. 2008