Zomaar een berichtje uit Larnac! - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu Zomaar een berichtje uit Larnac! - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu

Zomaar een berichtje uit Larnac!

Blijf op de hoogte en volg Andrea en Alain

17 Maart 2013 | Frankrijk, Larnac

Het is al weer even geleden dat ik wat gescheven heb.
Na anderhalf jaar in Frankrijk zijn we dan ook helemaal gewend en heb je wat minder te vertellen. We hebben ons ritme en draai gevonden hier. De garage loopt erg goed en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste en verder genieten we van ons mooie huis en de prachtige omgeving waarin we wonen. De garage is op Zondag en Maandag dicht en hoewel Alain dan toch vaak wel werkt om dingen af te krijgen hebben we dan ook tijd om leuke dorpjes in de buurt te bezoeken en nieuwe wandel paadjes te ontdekken. We hebben een super week achter de rug met Martine Tomas Aafke en Sabine. Veel paard gereden en gewandeld, over de markt gestruind en zels een dag gaan skien op de mont Aiqual in de Cevennen. Alleen Martine had ski ervaring maar iedereen suisde na een paar uurtjes naar beneden, heel erg gaaf.
Verder heb ik nu een ander paard om te rijden en omdat ze nogal veel energie heeft ga ik 4 of 5 keer in de week naar haar toe. Ook ga ik twee keer in de week naar de Zumba echt super leuk is dat, dat is toch wel geweldig als je niet werkt dan heb je lekker veel tijd en energie over voor andere dingen. Op 6 en 7 april ga ik dan eindelijk exposeren op het festival de voyageurs hier in Les Mages. Er staat van alles over het festival op internet onder festivalvoyageurs.com. Het wordt een hele happening met 100 bezoekers per dag en ik ben veel fotos aan het inlijsten voor de verkoop, kijken of dat lukt. In Juli zou ik gaan werken bij een nieuw restaurant wat vlak naast ons huis wordt gebouwd, maar het gaat allemal nogal met de franse slag dus na 4 maanden staan er alleen maar muren. Dus waarschijnlijk ga ik een rustige zomer tegemoet. Ik solliciteer me nog steeds rot maar helaas lukt het me niet om part time werk te vinden. Geen ramp hoor want ik verveel me absoluut niet!
Ik plaats nog even wat foto's en dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte van ons Franse leven.
Andrea

Andrea en Alain

Wij zijn Alain en Andrea Stamatiou en op deze site vertellen wij over onze reizen groot en klein, soms naar Afrika maar ook regelmatig in Europa. We reizen meestal met onze Toyota HJD80 12S die Alain zelf heeft uitgerust van allerlei accesoires hij is 100% Afrika proof en daarbij ook van alle gemakken voorzien! Zo hebben we achterin een kookstel, lades met enorm veel opbergruimte een koelkast een daktent en een luifel om uit de zon of beschut tegen de regen te zitten! Omdat we een bedrijf begonnen zijn met de naam Capafrika en dus regelmatig de produkten moeten testen die we verkopen zijn we veel onderweg. Capafrika is namelijk gespecialiseerd in alle accesoires op het gebied van de 4x4. Kijk even op de site www.capafrika.com voor meer informatie over ons bedrijf en wat we voor u kunnen doen.

Actief sinds 28 Sept. 2008