De 4x4 beurs! - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu De 4x4 beurs! - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu

De 4x4 beurs!

Blijf op de hoogte en volg Andrea en Alain

25 September 2012 | Frankrijk, Larnac

Afgelopen weekend hebben we op een 4x4 beurs gestaan vlakbij Nimes.
Het was heel veel werk om Vrijdag alles uit de showroom in te laden en daar alles weer uitpakken,prijzen etc, maar toen het eenmaal allemaal klaarstond waren we wel apetrots op onze toko.
Het was niet heel druk maar we hebben toch een supergezellig weekend gehad en we hebben weer veel nieuwe mensen leren kennen. We hadden wat klanten uitgenodigd om trial te rijden en die bleven meteen het hele weekend dus nu na veel pastis en weinig slaap zijn we nu voldaan maar ook volledig gesloopt. De hele Zaterdagnacht hebben ze nog gesleuteld aan de auto´s om Zondag zo veel mogelijk te kunnen rijden wat een fanatiekelingen. Zelfs ik heb een stukje trial gereden, ik vond het nog hardstikke leuk ook maar doe het rustig aan want ik wil mijn auto graag heel houden. Nog even wat foto´s plaatsen en dan kunnen jullie meegenieten!
Gros bisous, Andrea

• 25 September 2012 - 23:30

Greet:

Laiverds,

CHIQUE!
    Mooie, spectaculaire foto's.

Hier hadden we gisterenavond een echte herfstdag, regen en s' avonds 12 mm regen, het weer was hier beter dan in het midden en zuiden van ons land. Vandaag was de voorspelling niet echt je van het maar in de middag liep ik met Alba achter Rolde en we hadden beter de korte broek aan kunnen doen. Vrijdag lopen we onze 4e etappe Noaberpad: Jipsinghuizen naar Ter Apel.
    Bij ons veel schrijven en praten over het totaal uit de hand gelopen facebook feestje afgelopen vrijdagavond in Haren. Cohen is het hoofd van het onderzoek naar de gang van zaken geworden. Interessant om te volgen

Liefs en tot zeer " snel" ! Greet (NB Ydwer blijft thuis en Sterre komt mee)

Andrea en Alain

Wij zijn Alain en Andrea Stamatiou en op deze site vertellen wij over onze reizen groot en klein, soms naar Afrika maar ook regelmatig in Europa. We reizen meestal met onze Toyota HJD80 12S die Alain zelf heeft uitgerust van allerlei accesoires hij is 100% Afrika proof en daarbij ook van alle gemakken voorzien! Zo hebben we achterin een kookstel, lades met enorm veel opbergruimte een koelkast een daktent en een luifel om uit de zon of beschut tegen de regen te zitten! Omdat we een bedrijf begonnen zijn met de naam Capafrika en dus regelmatig de produkten moeten testen die we verkopen zijn we veel onderweg. Capafrika is namelijk gespecialiseerd in alle accesoires op het gebied van de 4x4. Kijk even op de site www.capafrika.com voor meer informatie over ons bedrijf en wat we voor u kunnen doen.

Actief sinds 28 Sept. 2008