Beauduc - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu Beauduc - Reisverslag uit Larnac, Frankrijk van Andrea en Alain Stamatiou - WaarBenJij.nu

Beauduc

Door: Alain en Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea en Alain

28 November 2011 | Frankrijk, Larnac

Wij hebben een heerlijke Zondag gehad in Beauduc. Normaliter komen we daar alleen maar in de zomer maar omdat Hubert zijn nieuw 4 x 4 wilde uit proberen zijn we afgelopen Zondag naar de Camargue gereden. Het was mooi weer wel een beetje fris maar uit de wind en in de zon was het heerlijk. Het blijft steeds weer een mooie tocht er naar toe ook al ben ik er al heel vaak geweest de flamingo´s de grote groepen stieren en de wilde paarden heel erg mooi allemaal. We zijn allebei helemaal weg van de camarque en zijn ook zeker van plan om deze zomer vaak een weekend te gaan. Het is de laatste plek in frankrijk waar je nog wild mag kamperen maar elk jaar wordt er over gesproken om het strand te sluiten maar gelukkig is dat nu nog niet het geval.
Voor Alain en Hubert was het een sport om zo hoog mogelijke zand duinen op te rijden en ook moesten we stukken door het water om het strand te bereiken altijd weer een avontuur. Ik ren voor de auto uit om foto´s te maken wat dan weer goed is voor mijn vreselijk slechte conditie!
Met onze Jojo gaat het goed hij heeft vriendschap gesloten met Saba en ze slapen gezellig naast elkaar.
Elke nacht wordt hij meerdere malen wakker en probeert ons wakker te maken om te spelen. Als dat niet lukt gaat hij weer slapen en probeert het een paar uur later weer. Ik had hem een bandje met een belletje omgedaan maar dat doe ik s´nacht maar af want anders doen we geen oog dicht.
A la prochaine fois!
Biz,
Andrea

• 28 November 2011 - 18:02

Aernold/greet:

He leuk, fijn dat het met peos en saba goed gaat.
    Hier alles naar wens, druk met de laatste hand leggen aan van alles en nog wat. Donderdag1 december vliegen we via Hong Kong naar Auckland. Drie weken noordereiland en dan de 23 naar Melbourne om de 24 op Tasmanië aan te komen. Kerst en boxing day bij Angela en Justin en oud en nieuw ergens midden in de bush van zuid Tasmanië, we gaan de south coast track lopen.
    We lezen van elkaar. Aernld heeft ook een Waarbenjijnu aangemaakt. Als ik het niet leuk ivnd dan schrijf ik gewoon lange berichten. de vraag naar foto's en filmpjes wordt groter dus......... wie weet.

Liefs, Greet

Andrea en Alain

Wij zijn Alain en Andrea Stamatiou en op deze site vertellen wij over onze reizen groot en klein, soms naar Afrika maar ook regelmatig in Europa. We reizen meestal met onze Toyota HJD80 12S die Alain zelf heeft uitgerust van allerlei accesoires hij is 100% Afrika proof en daarbij ook van alle gemakken voorzien! Zo hebben we achterin een kookstel, lades met enorm veel opbergruimte een koelkast een daktent en een luifel om uit de zon of beschut tegen de regen te zitten! Omdat we een bedrijf begonnen zijn met de naam Capafrika en dus regelmatig de produkten moeten testen die we verkopen zijn we veel onderweg. Capafrika is namelijk gespecialiseerd in alle accesoires op het gebied van de 4x4. Kijk even op de site www.capafrika.com voor meer informatie over ons bedrijf en wat we voor u kunnen doen.

Actief sinds 28 Sept. 2008